Toimitusehdot

EA Kauppa

Learn2Help Oy (Y-Tunnus 3138754-3) myy tuotteita EA Kauppa - verkkokaupan kautta yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Maksuehdot

Verkkokaupan maksuliikenteestä vastaa yhteistyökumppanimme Klarna Bank AB (myöhemmin "Klarna"). Klarnan tietosuojaselosteen voit lukea täältä ja maksupalveluiden käyttöehdot täältä.

Toimitus

Tilauksia lähetetään arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Tarkempi toimitusaika käy ilmi tuotesivuilla. Mikäli tilauksessa on tuotteita useammalla toimitusajalla, toimitetaan tuotteet lähtökohtaisesti siinä vaiheessa, kun kaikki tilatut tuotteet on kerätty ja ovat lähetysvalmiina. Asiakkaan niin vaatiessa, voidaan tuotteet lähettää erillisinä lähetyksenä, mutta siinä tapauksessa asiakas sitoutuu maksamaan useamman toimitusmaksun. Toimitusmaksuista voidaan sopia tapauskohtaisesti. 

Toimituskulut ovat alkaen 5,90€ (sis. alv). Toimituskulut ovat riippuvaisia toimitustavasta ja logistiikkayrityksestä. Tuotteiden haku Learn2Help:in toimistolta (Kappelikuja 6B, 02200 Espoo) on aina ilmaista. Pääset valitsemaan haluamasi toimitusmuodon kassalla ennen tilauksen lopullista hyväksymistä ja maksamista.

Toimituksessa käytetään Pakettikaupan palveluja (www.pakettikauppa.fi) Toimitusmuotoja on erilaisia:
Posti - Postipaketti: Toimitus valittuun noutopisteesen, pakettiautomaattiin (Smartpost) tai toimipisteeseen.
Posti - Kotipaketti: Toimitus kotiinkuljetuksena kello 21.00 mennessä.
Posti - Express-paketti: Posti Express on kuljetus, jolla lähetys viedään perille saakka arkipäivinä kello 8.00-16.00.

DB Schenker - Noutopistepaketti: Toimitus valittuun noutopisteeseen. 

Pidätämme oikeuden lähettää pienet lähetykset kirjeenä kotiin. Pidätämme oikeuden lähettää pakettiautomaatin maksimimittoja suuremmat lähetykset postiin. 

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Palautukset

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Asiakas vastaa itse palautuksista koituvista kuluista. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Erimielisyydet

Erimielisyydet pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan neuvottelemalla. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)

Kuluttaja voi viedä verkkokaupassa tehtyä kauppaa koskevan riitansa ODR-foorumin (http://ec.europa.eu/odr) kautta riidanratkaisuelimen käsiteltäväksi, jos myyjä ja kuluttaja eivät pääse keskenään sovintoon.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: info@learn2help.fi
Puhelin: 0400 599 711 (ma-pe klo 9-18)
Posti- ja käyntiosoite: Kappelikuja 6B, 02200 ESPOO